A Magyar Ügyvédi Kamara által elfogadott minősített elektronikus aláírás kamarai tagoknak
A Magyar Ügyvédi Kamara által elfogadott elektronikus aláírási megoldásunk ideális választás:
- irodai tag ügyvédek,
- egyéni ügyvédek,
- alkalmazott ügyvédek,
- ügyvédjelöltek,
- kamarai ügyvéd asszisztensek,
- kamarai jogtanácsosok,
- jogi előadók
számára.
Bevezető ajánlat – most 25% kedvezménnyel!
Az ügyvédi aláírási tanúsítvány most bevezető áron érhető el,
3 évre mindössze 90.000 Ft + áfa (bruttó 114.300 Ft).
Ajánlatunk 2025. szeptember 30-ig érvényes.
2025. október 1-től a tanúsítvány 3 éves díja 120.000 Ft + áfa (bruttó 152.400 Ft / 3 év).
Megoldásunk kiválóan alkalmas szerződéskötéshez, e-Cégeljáráshoz, JÜB ellenőrzéshez, valamint az e-Letét, FMH, MNB ERA és HBNY rendszerekhez. A kibocsátott minősített elektronikus aláírás 3 évig érvényes, és korlátlan számú aláírásra, valamint időbélyegző használatára jogosít. Az ügyvédi aláírási tanúsítvány tartalmazza a nevet, kamarai azonosító számot (KASZ), az ügyvédi nyilvántartásban szereplő titulust, az ügyvédi iroda vagy az egyéni ügyvéd nevét, az e-mail címet és az adószámot. Nézd meg az összes rendszerhez tartozó leírásunkat itt.
Az Európai Unió összes országában elfogadott elektronikus aláírás

Ügyvédi elektronikus aláírás webes felületen és mobil applikációban is bárhol, bármikor!
A FlintSign elektronikus aláírása biztonságos felhő alapú kulcstárolást alkalmaz, az aláíráshoz csupán internetelérés kell, egyéb külső eszközre (pl. kártya, kártyaolvasó, USB) nincs szükség, csak egy SMS képes telefonra.
Az ügyvédi aláírási csomagban az alábbi file formátumok aláírása támogatott: pdf, ASIC, ES3. Az ASIC, ES3 formátumú file-ok a rendszerünkben hozhatók létre, írhatók alá és tárolhatók. Külső telepített alkalmazásra nincs szükség.
Egyetlen gombnyomással aláírhatóak a dokumentumok akár tömeges feltöltéssel valamint több szereplős aláírási folyamat is indítható.
A csomag része egy 1 GB kapacitású online dokumentumtár mely igény szerint bővíthető.
Gyakran ismételt kérdések
Hogyan tudom igényelni a FlintSign ügyvédi aláírási tanúsítványt?
A flintsign.hu oldalon regisztráció után lehet megvásárolni a tanúsítványt az Előfizetés menüpontra kattintva. Részletes információk a regisztrációról és a vásárlásról a Videós bemutatóban találhatók. https://flintsign.hu/tamogatas/videos-bemutatok/
Hogyan zajlik az azonosítás folyamata?
Az elektronikus azonosítás videokapcsolaton keresztül történik, így a számítógépnek rendelkeznie kell mikrofonnal és webkamerával. A folyamat során egy rövid beszélgetés zajlik ügyintézőnkkel, mely folyamán az ügyfél személyazonossága ellenőrzésre kerül.
A személyazonosság hiteles megállapítása végett az azonosításhoz személyes okmányokra (személyi igazolvány vagy útlevél, lakcímkártya és ügyvédi igazolvány) lesz szükség, amit a videós azonosítás során kollégáink kérni fognak bemutatásra. Fontos, hogy kizárólag érvényes, jó állapotú, ép biztonsági elemekkel rendelkező, jól olvasható okmányokat tudunk elfogadni.
Hogyan tudom használni az ügyvédi rendszereket a FlintSign aláírással?
A részletes felhasználói útmutató itt tölthető le. (Ügyvédi rendszerek felhasználói kézikönyv.)
Milyen formátumú dokumentumokat tudok aláírni?
PDF, ASIC-e és ES3 formátumú dokumentumok aláírására van lehetőség a FlintSign-ban.
Kérdésem, problémám merült fel az aláírás használatával. Hova fordulhatok?
Kérdés esetén közvetlenül a FlintSign profiljában található ügyfélszolgálat menüponton keresztül lehet üzenetet küldeni a számunkra. Telefonon elérhetők vagyunk munkanapokon 9.00-16.00 óra között a +36-20-357-0054-es ügyfélszolgálati telefonszámunkon vagy e-mail-ben az [email protected] email címen. Kapcsolatfelvételi űrlapunk elérhető itt: https://eugyved.hu/fs-support/