A Magyar Ügyvédi Kamara által elfogadott és ajánlott elektronikus aláírási megoldásunk ideális választás:
- irodai tag ügyvédek,
- egyéni ügyvédek,
- alkalmazott ügyvédek,
- ügyvédjelöltek,
- kamarai ügyvéd asszisztensek,
- kamarai jogtanácsosok,
- jogi előadók
számára.
Kiválóan alkalmas szerződéskötéshez, ellenjegyzéshez, e-Cégeljáráshoz, JÜB ellenőrzéshez, valamint az e-Letét és FMH rendszerek használatához. A kibocsátott minősített elektronikus aláírás 3 évig érvényes, és korlátlan számú minősített aláírásra, valamint minősített időbélyegző használatára jogosít. Az ügyvédi aláírási tanúsítvány tartalmazza a kamarai azonosító számot (KASZ), az ügyvédi nyilvántartásban szereplő titulust, az e-mail címet és az adószámot.
A FlintSign elektronikus aláírása biztonságos felhő alapú kulcstárolást alkalmaz, az aláíráshoz csupán internetelérés kell, egyéb külső eszközre (pl. kártya, kártyaolvasó, USB) nincs szükség.
Az ügyvédi aláírási csomagban az alábbi file formátumok aláírása támogatott: pdf, ASIC, ES3. Az ASIC, ES3 formátumú file-ok a rendszerünkben hozhatók létre, írhatók alá és tárolhatók. Külső telepített alkalmazásra nincs szükség.
Egyetlen gombnyomással aláírhatod a dokumentumaidat akár tömeges feltöltéssel.
Ügyvédi tevékenységet folytatóként naponta kell különféle szerződéseket, hivatalos dokumentumokat aláírnod, okiratokat ellenjegyezned. A FlintSign rendszerén belül a Csoportos aláírás funkcióval közösen is aláírhatsz a szerződő partnereiddel egyszerűen.
Az ügyvédi aláírási megoldásunkkal használhatod a JÜB, e-Cégeljárás, e-Letét és FMH rendszereket is.
A FlintSign aláírással hitelesítheted az ügyvédi dokumentumaidat (szerződések, meghatalmazások, megbízások, stb.).
A FlintSign Tömeges aláírási funkciója lehetővé teszi, hogy több dokumentumot is aláírj egyidőben egy gombnyomással.
Az ingatlan-nyilvántartásba való bejegyzés (vagy törlés) alapjául kizárólag elektronikus közokirat szolgál. A kérelem benyújtására egy elektronikusan aláírt űrlap kitöltésével van lehetőséged jogi képviselőként.
Cégek alapítása, módosítása során a FlintSign-nal aláírt dokumentumaidat elektronikus úton beadhatod a Cégkapun keresztül.
Bírósági és hatósági ügyintézés során az ügyvédként/jogi képviselőként a FlintSign-nal aláírt dokumentumokat elektronikusan beadhatod (pl. keresetek, fellebbezések, egyéb jogi dokumentumok).
Jogi eljárásokban és üzleti tranzakciókban való képviselet esetén a meghatalmazásokat elektronikusan hitelesítheted.